Instagram запускає власні платежі всередині соціальної мережі

11 Тра 2018
31
0

Будьте готові отоварюватися в Instagram. Соціальна мережа  додала нативну функцію платежів в свій додаток для деяких користувачів. Вона дозволяє зареєструвати дебетову або кредитну карту в профілі, налаштувати ПІН-код безпеки, а потім почати купувати речі прямо в Instagram. Відсутність необхідності переходити на окремий веб-сайт і вводити платіжну інформацію щоразу, коли ви хочете щось купити, може зробити Instagram великим гравцем в е-Коммерс.

Як повідомляє TechCrunch, нативні платежі для бронювання місць, наприклад, в ресторанах або салонах, вже працюють для обмеженого набору партнерів. Одним з перших став додаток для резервування вечері Resy. Частина сторінок в Instagram пропонують нативні платежі для замовлення. В майбутньому Instagram дозволить купувати навіть квитки в кіно прямо з програми.

Оновлення поступово викочується для жителів США (в Європі поки обмежено). Платежі в Instagram діють в рамках правил платежів Facebook. Завдяки гарним картинкам і купі брендів, шопінг в Instagram може стати популярною і надати бізнесу важливу причину рекламуватися в додатку. Якщо соціальної мережі вдасться роздобути високі рівні конверсії (тобто якщо люди не будуть йти на середині покупки під час заповнення платіжних реквізитів), бренди можуть активно підштовхувати людей до покупок в Instagram.

Facebook почав займатися нативним Коммерс в 2013 році і в кінцевому підсумку розгорнув однорангові платежі в Messenger. Однак нативні платежі ще не вийшли зі стадії закритої бети. Незрозуміло, чи перейдуть однорангові платежі в Instagram, але можливість прив’язки кредитної або дебетової картки повинна стати найважливішою для цієї функції.