NVIDIA згорнула партнерську програму GeForce

8 Тра 2018
11
0

Партнерська програма NVIDIA GeForce (GPP) підійшла до свого кінця так само швидко, як з’явилася. У короткій замітці, опублікованій на офіційному сайті, директор по маркетингу NVIDIA Джон Тіпль (John Teeple) заявив, що програма скасована. Несподіване рішення, він прокоментував так: «Чутки, здогади і недовіру вийшли далеко за рамки цілей партнерської програми GeForce. Замість того, щоб боротися з дезінформацією, ми вирішили скасувати програму ». Також керівник додав: «Сьогодні ми припиняємо GPP, щоб не відволікатися від неймовірно захоплюючої роботи, яку робимо, і домагатися приголомшливих успіхів в галузі комп’ютерних ігор». Ніякої додаткової інформації не було надано щодо того, що тягне за собою скасування GPP і чи буде беруть участь у програмі виробникам щось запропоновано натомість.


Простіше кажучи, партнерська програма NVIDIA викликала серйозні розбіжності. Після того, як в березні розлетілася новина про GPP і була підтверджена NVIDIA, програма швидко привернула велику негативну увагу через побоювання з приводу того, що виробник збирається використовувати своє переважне становище, щоб надавати ще більший тиск на конкурента. До того ж NVIDIA мало поширювалася публічно про деталі програми, що залишило великий простір для різноманітних чуток і припущень і лише додавало масла у вогонь.


В цілому, ключовою метою GPP була більш ретельна ізоляція партнерської екосистеми, щоб марки, орієнтовані на GeForce, що не були ніяк пов’язані з конкуруючими графічними прискорювачами. Тобто щоб учасники програми не могли продавати під одним і тим же брендом на кшталт ASUS ROG відеокарти AMD і NVIDIA. Компанія підносила це як засіб прозорості, щоб її цільові споживачі не плуталися і могли бути впевнені, що купують продукти GeForce. На практиці програма через нестачу інформування громадськості викликала проблему довіри до NVIDIA: поширилися відомості, що компанія мотивувала до участі в GPP в тому числі вигідними контрактами і пріоритетними поставками прискорювачів.

Навіть незважаючи на заяву про згортання GPP, NVIDIA прагне зобразити те, що відбувається в позитивному ключі і зазначає: «Це прекрасний час, щоб стати партнером GeForce і бути частиною найбільш швидкозростаючою ігрової платформи в світі, яка багата передовими технологіями». Тим не менш, компанія нічого не говорить про свої майбутні кроки і співпрацю з тими партнерами, які вже погодилися раніше на умови GPP.


Наприклад, ряд виробників, в тому числі індустріальний гігант ASUS, вже перебудували свої бренди і запустили окремі марки для AMD. У випадку з ASUS мова йде про AREZ. Згортання партнерської програми GeForce, мабуть, залишає для ASUS можливість повернути все в колишнє русло, але що вона буде робити насправді, поки не ясно. Напевно зараз AMD зітхнула з полегшенням, тому що саме вона була найбільшим переможеним на ринку в результаті запуску GPP і зробила зусилля з розвитку своєї промоційної програми Freedom of Choice (свобода вибору).

В остаточному підсумку, схоже, ринок відеокарт повертається до статусу кво.